Na een mooie en gezellige middag in december jl. bij het Zorghuis in Smakt waar samen met de bewoners kerstliederen werden gezongen, gaan we op herhaling maar dan met het samen zingen van zonnige zomerliedjes.
🌞🌞🌞
Met de activiteitenbegeleider is een afspraak gemaakt op donderdagmiddag 25 juni om 14.30 uur.
Dit sluit mooi aan op de geplande zangavond van 17 juni. Deze avond repeteren en zingen we samen met zangers uit Holthees en Smakt om 19.30 u. in de kerk van Smakt.
Voor carpooling vanuit Maashees; vertrek 19.15 u. bij Mgr. Geurtsstr. 29/31 [ingang Antoniushof]